środa, 30 czerwca 2010

Wyniki losowania candy :)

Śmiać mi się chce, kiedy to piszę, ale trudno....
W dniu dzisiejszym odbyło się losowanie zakładeczki z mojego candy :D Wypisałam nicki uczestników, przydzieliłam im numerki i wielce zadowolona poprosiłam moją przyjaciółkę, niczego nie świadomą Amelkę, o podanie numerku od 1 do 12. Wybrała 7. Straszna to jest fuksiara - wylosowała siebie samą... ha... ha... ha... Ponieważ jednak jest również bardzo dobrą, uczciwą i bezinteresowną osóbką, stwierdziła, że to niesprawiedliwe, żeby tak było i kazała mi zmienić numerki i losować ponownie (Hania na pocieszenie dostanie coś zupełnie innego... ale jestem pewna, że się ucieszy :D). Tak też zrobiłam.

Miło mi więc ogłosić, że moje pierwsze CANDY wygrała...

edyta350

Gratulacje i poproszę o adres, co bym mogła zakładeczkę czem prędzej wysłać :)


Niedługo kolejne candy! Zapraszam!

3 komentarze :

  1. Gratuluje wygranej! ale bedzie zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez gratuluje i ubolewam ze to nie ja, bo takiej to nie umialabym sobie zrobic

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się candy robić co miesiąc, będzie jeszcze wiele okazji do wygrania, zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to najmilsza rzecz na blogu. Bardzo dziękuję :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails