środa, 16 czerwca 2010

Candy :)

Jakiś czas temu obiecałam słodkości... i zawaliła mnie robota. Teraz jednak mam chwilę luzu, więc słodkości będą. Pierwsze candy właściwie na próbę i zachętę. Zbliżają się wakacje i pewnie wreszcie znajdzie się czas na czytanie książek. Dla wszystkich książkowych moli - pergaminowa zakładka. Żeby ją zdobyć, wystarczy zrobić dokładnie to, co zwykle... czyli zostawić komentarz pod postem (do 29.06) i poinformować na swoim blogu o zabawie :D Losowanie 30.06.

Zakładeczka :D

14 komentarzy :

  1. to ja się piszę na takie cukierasy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna, ale niech inni ja zdobeda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zakładeczka - ustawiam się po nią w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie cudo każdy chce mieć więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is a beautiful bookmark! It would be an honor to have one of your lovely creations! Thanks for the offer. Going to display it in my candy lane now.
    Have a great week!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zakładeczka... Chyba jeszcze zdążę się załapać...
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie... :)
    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładka jest cudna chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna zakładka. Bardzo chciałabym aby trafiła do mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze chyba zdążę się zapisać na ostatnia chwilę na piękną zakładeczkę.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak przy okazji ,bo zapomniałam zapraszam również na moje candy -jeszcze ''chwilkę trwa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Joanna, you have incredibly nice blog. Your work is superb and sophisticated. I would be honored if I would have one of your creations.

    With love from Slovenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja zapiszę się na tę zakładkę. Mam zamiar zrobić jakąkolwiek scrapową ale ciągle brakuje mi czasu. i zaznaczam byle czym.
    a moze nie będę musiała już robić :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to najmilsza rzecz na blogu. Bardzo dziękuję :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails