poniedziałek, 28 maja 2012

Candy!

Obiecałam je dawno temu.... chyba jeszcze w zeszłym roku. Właściwie to chyba nawet nie powinnam się przyznawać, bo aż wstyd :) Ale co się odwlecze to nie uciecze,więc jest teraz.

Candy kartonażowo - segregatorowe.
Nagrodą jest zestaw 3 segregatorów na papiery A4, 30x30 i 15x15cm. Jak widać, idealny dla wszystkich, którzy zajmują się scrapbookingiem :)

Zasady proste
1. Posiadamy bloga.
2. Piszemy komentarz pod postem i linkujemy info o candy u siebie na blogu (bannerek niżej).
3. Grzecznie czekamy na wyniki

Zapisujemy się do 15 czerwca do północy.




109 komentarzy :

  1. Asiu kochana! Zapisuje się jako pierwsza, czekam cierpliwie i trzymam kciuki za siebie :-)

    Pozdrawiam Cie gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to już nie pierwsza, bo alaojek mnie o minute wyprzedził :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja sie grzecznie ustawiam w kolejce po te slicznosci :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, nie mogę przegapić takiego cuda!!!!!!też ustawię się w kolejeczce :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę... bardzo, staję w ogonku i liczę na szczęście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. no nieeeeee... segregatorki podziwiam od dawna, z radością bym je przygarnęła:) szczęście uśmiechnij się do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne segregatory;) chetnie sie po nie ustawie;) swoja droga tez myslalam, aby w podobny sposob wykorzystac taka tapete;) narazie leza w kaciku dwie rolki i czekaja na swoja odslone;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzą mi się takie więc z chęcią skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne segregatory,marzenie,stanę sobie w kolejce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozgoszczę się w kolejce i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Wypada mi zauważyć, że nazwa bloga jest adekwatna do jego zawartości!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oczywiście ustawiam się też w kolejce. Zapraszam oczywiście do siebie na częściową niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  13. segregatory obłędne, jeżeli szczęście się do mnie uśmiechnie odbiorę osobiście :-)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne segregatory - chętnie bym przygarnęła więc ustawiam się w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne segregatory wiec obowiązkowo staję w kolejce
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurcze... jak ja marzę o takich.....
    Staję w kolejce, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  17. cukieraski super :) zgłaszam sie :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no przy moim zboczeniu zawodowo papierkowym to Twoje Candy to strzał w dziesiątkę:) staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  19. spadłaś mi z nieba hi hi hi jakby mi się takie segregatory przydały bo papiery walają się tu i ówdzie ..wiem wiem to se kup :))) no dobra poczekam może będzie szczęście :)))zapisuję sie i JA

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne połączenie przyjemnego z pożytecznych, ja też chętna jestem, pozdrawiam :)
    http://bizuteria-recznie-robiona-kajj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydałyby mi się te segratorki :) Nie mam gdzie trzymać swoich papierzysk :)

    Blog ładny :) kreatywny!:)
    Banerek po prawej stronie w pasku bocznym na www.clarry79.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Od jakiegoś czasu zaglądam do Ciebie. PIękne rzeczy tworzysz, zostanę Twoją fanką:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne i jakie praktyczne! :)
    Staję w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja staje grzeczniutko w kolejce pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  26. oj, przydałyby mi się takie piękne segregatory, bo niedługo utonę w nieporządku :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Również się zgłaszam :) Piękne segregatory, uwielbiam tego typu wzory :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo stylowe segregatory. Dla nieskrapujących (jeszcze ;-) też się przydadzą...
    Pozdrawiam
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne segregatorki, ustawiam się również w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja sobie postoję w kolejce ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Grzecznie, ale troszkę niecierpliwie będę czekała na wyniki, może to ja będę wylosowaną szczęściarą.

    OdpowiedzUsuń
  33. No ładne rzeczy ;p
    Zapisuję się i zapraszam na herbatkę ;)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się, piękne segregatory :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne segregatory, ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  37. i mnie tu zabraknac nie moze ;p

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ooo a ja właśnie zamierzam uporządkować swoje scrapowe przydasie:)
    spróbuję swojego szczęścia w zabawie:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo przydatne candy, przyłączam się do udziału

    OdpowiedzUsuń
  40. Też wskakuję do kolejki. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne i funkcjonalne czyli to co lubię... ustawiam się w kolejce i czekam na wyniki :)

    Przy okazji zapraszam do ciebie na candy :)
    http://oszyciu.blogspot.com/2012/05/candy-dla-wszystkich-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Segregatory piękne, ja również ustawiam się w kolejce:)
    http://bizuteriaeltiska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja też się ustawię, wspaniale by mi pasowały do pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  44. jeśli można to ja również się zapisuję :)
    anioleczek1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. i ja stanę w kolejce grzecznie.

    OdpowiedzUsuń
  46. witam
    uwielbiam takie klimaty, zapisuję się
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Segregatory są super, bardzo by mi się przydały :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  48. cudne pudełeczka, przydałyby się do ukrycia wykrojów na moje lale :)
    ustawiam się więc i ja
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ustawiam się w kolejce po te cudne segregatory.Może udałoby mi się zrobić porządek na biurku. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  50. O, i ja bym chętnie przygarnęła takie segregatory. W sumie może i przy odrobinie wysiłku sama mogłabym takie sobie skombinować, ale chciałabym zobaczyć w jaki sposób są wykonane przez kogoś, kto się na tym naprawdę zna :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Segregatory wypas:) widzę je u siebie na regale już :-P oczywiście przy odrobienie szczęścia:) Zapraszam także do siebie na candy http://wyspasnow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Na nowo urządzam mój kącik do pracy, więc segregatory bardzo mi się przydadzą. Mam nadzieję, że szczęście mi dopisze. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj przydałyby się takie segregatory, bo teczka okazuje się już za mała..:)
    Dopisuję się więc i pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. mi też by porządak w moim kąciku nie zaszkodził więc ustawiam się kolejce i liczę na szczęscie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nawet nie wiesz jak bardzo by mi się przydały.Oj bardzo -więc grzecznie proszę-PLISSSS!!!!!!!Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  56. ja chcę ! :) zglaszams się :) banerek umieszczam u siebie na blogu w zakładce z konkursami i grzecznie czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jaka byłabym szczęśliwa gdyby ten cukierek trafił do mnie - nareszcie uprzątnęłabym swój papierkowy bałagan :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale śliczne! :))
    bardzo chętnie je przygarnę.. ;)
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne! z chęcią przygarnę :)
    pozdrawiam
    http://madebyziuta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. ustawiam się w kolejce :) bo candy jest rewelacyjne. Największe - na projekty ogrodów :) średnie - na gazety "moje mieszkanie" i "magnolia" a najmniejsze na zeszyty rzecz jasna :) piękne rzeczy tworzysz ;) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. scrapbookingiem sie nie zajmuję,ale segregatory chętnie przygarnę:))

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczne! Chętnie o nie powalczę :)!

    OdpowiedzUsuń
  63. Witaj! ;) Przyłączam się do rozdania i bardzo chętnie biorę w nim udział! Twój blog obserwuję jako Amethyst...
    Nie potrafię dodać podlinkowanego banerka, więc dodaję informację o Twoim rozdaniu na moim blogu : http://amethyst-pl.blogspot.com/p/rozdaniagiveaway.html .

    Pozdrawiam, Amethyst...
    mój e-mail patrycja.przerada@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. Z wielką przyjemnością i ja dołączam do tej kolejeczki:)
    tworczypoczatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Widziałaś że 16 czerwca mam urodziny? Wylosuj mnie, a zaprowadzisz porządek w moich papierkach.
    Cudne segregatory :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne są te segregatory! :) Już je widzę u siebie na półeczce ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  68. Fantastycznie wyglądają! Nie scrapuję, ale na wzory hafciarskie takie segregatory by mi się przydały bardzo :) Pozdrawiam /violka

    OdpowiedzUsuń
  69. ale mi się marzy taki segregator 30x30, achh :))

    OdpowiedzUsuń
  70. piękne segregatory na moje wykroje jak znalazł...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Super segregatory.
    Ustawiam się grzecznie w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. O rany!!!! chyba się jeszcze załapałam na candy:)
    Takie segregatory to marzenie. Mocno zaciskam łapki.

    OdpowiedzUsuń
  73. trafilam tu przez przypadek, przyjemnie tu!
    a ty rozdajesz takie cuda;)
    staje grzecznie w kolejce!!!
    dodaje do ulubionych, nie tylko z sentymentu (poznan: przybywamy, jeszcze tylko 1 dzien)

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne candy! Grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  75. nie moze mnie tu zabraknąć! Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  76. Nazwa powinna zostać zmieniona z "ladnerzeczy" na "ślicznerzeczy" :)) Świetne te przegródki, bardzo by mi się takie przydały na... nuty :) Dlatego zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  77. reewelacyjne candy.. chcę takie cudeńka mieć na swojej półce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  78. super! ustawiam się
    pozdrawiam i zapraszam
    http://joycraft-lusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Ależ piękne segregatorki - cudowne po prostu :)
    Ja również chętnie dołączam do wspólnej zabawy.

    Pozdrawiam i zapraszam na swoje candy !
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  80. Z wielką chęcią zapiszę się na candy. Segregatory są śliczne. :)

    Pozdrawiam

    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. z wielka chęcią i wślizgiem zapisuje się. uwielbiam kartoniki tak więc nie może mnie tu zabraknąć. pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  82. o takie segregatory może ogarnęły by mój chaos na biurku :D
    staję w kolejce i czekam :)
    candy podlinkowane w pasku bocznym po prawej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękne i jak bardzo by się przydały :) Chętnie się zapisuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  84. Super, że jeszcze zdążyłam- CUDA!
    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  85. Też chętnie wezmę udział w zabawie :-) Banerek już umieszczony na http://iznowwstajenowydzien.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  86. Z chęcią jeszcze się dopiszę do zabawy :D a nóż się uda... ;) scrap... się nie zajmuję ale na pewno znajdzie się dla nich praktyczne wykorzystanie ;) kilka pomysłów już mam :D mmm...
    pozdrawiam ciepło
    Dorota
    DoroteaArt

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja również dołączam się do zabawy! Może karteczek nie ma jeszcze za wiele, ale już się nie mają gdzie podziać, a że ich liczba ciągle wzrasta na pewno przydałby się im taki domek :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Cieszę się, że jeszcze zdążyłam się zapisać. Może mi się poszczęści
    :-D. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  89. Super :).. Szczególnie te najmniejsze pudełko, by mi się teraz przydało :D. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. czy ja mogę, tak w ostatniej chwili?... co prawda nie scrapuję, ale segregatorki bardzo by mi się przydały w ogarnianiu domowej rzeczywistości :)
    pozdrawiam serdecznie!
    monika

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgłaszam się po ładne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  92. O coś dla mnie :) motywy gazetowe po prostu uwielbiam!
    Pozdrawiam, Boniek. http://boniffacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Coś co mi się przyda.Zapisuję się w kolejce.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Śliczne :) I funkcjonalne...
    http://dziescilat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to najmilsza rzecz na blogu. Bardzo dziękuję :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails