wtorek, 8 kwietnia 2014

Szydełkowe jaja

Ale się namęczyłam :) Wydawałoby sie, że w dzisiejszych czasach wystarczy wejść do internetu i wszystko jest. Potrzebujesz wzoru na szydełkowe jaja - otwierasz Pinterest i masz! Guzik!!! Nie ma tak dobrze! Wzorów oczywiście multum, ale... jaja mają różny kształt... A jak ktoś jest perfekcjonistą i szydełkowe ubranko musi być skrojone na miarę.... to nie pozostaje nic innego, jak tylko wzór wymyślić samodzielnie :) Uff, na szczęście się udało. 
Pierwsza partia jajeczek w szydełkowych ubrankach (jajeczka 8cm):



Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki :)

6 komentarzy :

  1. świetne! podziwiam, bo samam się zastanawiam, jak takie dopasowne ubranko można zrobić!! ale ja się nei podejmuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, napracowałaś się, ale jaki cudowny efekt, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jajka wyszły i takie naturalne. A z tymi opisami z sieci, to też tak miałam, tylko ja szukałam takich ażurowych koszulek na zwykłe kurze jajka, żeby były zakładane i ściągane. Też się nabiegałam po sieci, część mi wyszło za dużych (to też zależy od grubości nitki i szydełka) tak że w sumie usztywniłam je jako "ażurki"
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bombastyczne te jajuszka. Tylko szkoda, ze za malo kolorowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają po prostu bosko, nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to najmilsza rzecz na blogu. Bardzo dziękuję :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails