czwartek, 17 maja 2012

Segregatory :)

Poczyniłam kolejne kartonażowe segregatory. Różne. 
Takie standardowe, w formacie A4 na dokumenty i kartony ozdobne i takie na papiery do scrapbookingu 30x30 i 15x15. Powiem szczerze, że na początku przygody z kartonażem wydawało mi się, że takie tekturowe, sklejane coś nie będzie wystarczająco stabilne i mocne. Ale jest, bo sama wypróbowałam. 
A dla wszystkich, którzy mnie o segregatory pytali spieszę donieść, że są już do kupienia w sklepie ladnerzeczy.pl - pojedynczo i w kompletach. 
Zapraszam :)










7 komentarzy :

  1. Widziałam w sklepie, śliczne są :) A mnie chyba zaraziłaś swoją pasją ... zresztą ja ciągle szukam i próbuję, a nuż może uda mi się stworzyć coś ładnego :P Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To super, im więcej zarażonych, tym lepiej :) Ja też ciągle łapię się za coś nowego. Ubolewam tylko nad długością doby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nad długością też ubolewam... A segregatory świetne są!!!

      Usuń
    2. No tak przydałoby się, żeby miała jeszcze kilka dobrych godzin, niewypełnionych innymi obowiązkami :)

      Usuń
  3. wspaniałe jak poprzednie, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie są ekstra ale ten ostatni to taki super ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  5. With havin so much content and articles do you ever run
    into any issues of plagorism or copyright infringement? My website has a lot of unique content
    I've either written myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the internet without my authorization. Do you know any ways to help prevent content from being stolen? I'd certainly appreciate it.


    Look at my webpage: Best Supplement For Muscle

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to najmilsza rzecz na blogu. Bardzo dziękuję :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails