wtorek, 31 sierpnia 2010

Lubię... :D

Jola-Alojek zaprosiła mnie do zabawy.

Zasady:

Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy.
Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach.

Co też ja lubię... hmm...

1. Jolę i Amelkę - za wsparcie, długie wieczory na skype i wielkie serducha
2. Technikę pergaminową - koroneczki, obrazeczki, itd... A najbardziej to chyba to mozolne wycinanie :D
3. Forum pergaminart.pl
4. Podróżować
5. Spać - chyba dlatego, że przy 4 godzinach dziennie ciągle mam niedosyt
6. Morze - tam mogłabym mieszkać...
7. Prezenciki - nie, nie dostawać... dawać innym, najlepiej z zaskoczenia...
8. Mieć czas tylko dla siebie... hmm... nie pamiętam, kiedy ostatnio tak się zdarzyło...
9. Swoją pracę... ha... ha... - prowadzenie sklepiku, tworzenie karteczek, wymyślanie nowych wzorków... tłumaczenie...
10. Czekoladę :D Ech, co tu będę ściemniać, w ogóle lubię słodycze.

No i teraz mam problem, bo wszyscy, których znam, już się bawią... Trudno... będę znowu psują i nie popchnę dalej. Wybacz, Joluś :D

3 komentarze :

  1. ech! znam ten ból...wszyscy grają ale ja się nie poddaję, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak widze lubimy niektore punkty wspolnie Asiu( hi,hi)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to najmilsza rzecz na blogu. Bardzo dziękuję :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails