wtorek, 11 czerwca 2013

Letnie...

bransoletki oczywiście. Właściwie komplety :) Powstały na zamówienie.

Pierwszy - niebieski. Bransoletka TWIST, ale z kolczykami. Chyba pasują tutaj 3-kolorowe trójkąciki?


 Drugi - żółty. Trzy połączone bransoletki w trzech odcieniach żółtego. Ha! Klientka poszła na zakupy, ustrzeliła kilka bluzek w kolorze żółtym bądź z żółtymi detalami, po czym przysłała mi zdjęcia z prośbą o zrobienie do tego kompleciku. Kto choć raz dostał takie zlecenie, wie, jak trudno ocenić kolor na zdjęciu...


 Kompleciki poleciały do Niemiec ponad tydzień temu... ale niestety dotychczas nie doleciały. Cóż... rozumiem, że przez alarmy powodziowe... Mam nadzieję, że to tylko opóźnienie...

Trzeci komplecik - miętowy. Znowu dostałam zdjęcie bluzki ... ha... ha... ha... Musicie uwierzyć na słowo, że komplecik jest w odcieniu miętowym, na zdjęciach nijak tego nie widać. Nie widać ani miętowych koralików jednej z bransoletek i kuleczek, ani tego, że druga bransoletka to nie TOHO galvanized aluminium, tylko galvanized blue slate.




Dzieki za Wasze odwiedziny i komentarze :)

7 komentarzy :

  1. twoje klientki to jakies wariatki, moze zaczna w szafie porzadki robic i zdjecia wysylac do czego jeszcze nie maja bizu:D


    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci Joluś, że dużo prawdy jest w tym, co piszesz, to wariatki :) A porządki w szafach niech robią, lubię wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja doslownie nie wiem co napisac. Jestem zachwycona (to ja jestem jedna z tych wariatek). Zolte i niebieskie sa moje! W rzeczywistosci jeszcze ladniej wygladaja.
    Asiu, bardzo dziekuje!

    Mietowy komplecik tez mi sie podoba :-) Dobrze ze masz juz koraliki w tym kolorze, moze sobie cos w tym odcieniu kupie .... ha ha ha

    P.S. Ide robic porzadki w szafie..... rozowy, brzoskwiniowy,..... :-)

    P.S.2. Powiedzialam juz ze sa fantastyczne i bardzo sie ciesze i dziekuje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowy... brzoskwiniowy.... :D
    Hmmm :)
    Nie ma za co, cieszę się że dotarły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same cudności a błekitny komplecik rewelacja pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cuda, aż nie wiem co podoba mi się bardziej:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to najmilsza rzecz na blogu. Bardzo dziękuję :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails