wtorek, 24 kwietnia 2012

Co Asia robi w pracy (3)

No mówiłam, że praca w kreatywnym miejscu to same plusy. Chce człowiek czy nie - rozwija się i ciągle uczy czegoś nowego. Ba... czasem tworzy nawet rzeczy, których by się po sobie zupełnie nie spodziewał. To jest właśnie taka rzecz :) Kiedy skończyłam, patrzyłam na to coś ze zdziwieniem, że niby to ja... Ale tak naprawdę to przecież wina Szefowej :))


Pozdrówki dla wszystkich zaglądających. Przepraszam, wiem, zaniedbałam bloga, ale odrobię :)

3 komentarze :

  1. Ty czy nie ty rób takich więcej - piękne jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To śliczna praca, choć jak wiesz nie w moim stylu, co nie znaczy ze mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, to TWOJA praca? Jakbyś nie napisała to nigdy bym jej Tobie nie przypisała. Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to najmilsza rzecz na blogu. Bardzo dziękuję :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails