czwartek, 17 maja 2012

Segregatory :)

Poczyniłam kolejne kartonażowe segregatory. Różne. 
Takie standardowe, w formacie A4 na dokumenty i kartony ozdobne i takie na papiery do scrapbookingu 30x30 i 15x15. Powiem szczerze, że na początku przygody z kartonażem wydawało mi się, że takie tekturowe, sklejane coś nie będzie wystarczająco stabilne i mocne. Ale jest, bo sama wypróbowałam. 
A dla wszystkich, którzy mnie o segregatory pytali spieszę donieść, że są już do kupienia w sklepie ladnerzeczy.pl - pojedynczo i w kompletach. 
Zapraszam :)










6 komentarzy :

  1. Widziałam w sklepie, śliczne są :) A mnie chyba zaraziłaś swoją pasją ... zresztą ja ciągle szukam i próbuję, a nuż może uda mi się stworzyć coś ładnego :P Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To super, im więcej zarażonych, tym lepiej :) Ja też ciągle łapię się za coś nowego. Ubolewam tylko nad długością doby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nad długością też ubolewam... A segregatory świetne są!!!

      Usuń
    2. No tak przydałoby się, żeby miała jeszcze kilka dobrych godzin, niewypełnionych innymi obowiązkami :)

      Usuń
  3. wspaniałe jak poprzednie, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie są ekstra ale ten ostatni to taki super ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to najmilsza rzecz na blogu. Bardzo dziękuję :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails