wtorek, 22 maja 2012

Dzisiaj krótko i pergaminowo :)

Krótko, bo czas goni :) 
Wymęczyłam zamówioną karteczkę. Zamawiający to ktoś specjalny i karteczka też miała być specjalna. W związku z tym ... zepsułam ją dokładnie 5 razy :) Znam taką jedną, co by mi podpowiedziała, żeby to, co zepsute po prostu zamaskować... ale tym razem coś takiego by nie przeszło. Karteczka ma być podziękowaniem, powstała z wykorzystaniem 2 wzorków Tatsue Shibata z książki "Love & Roses" i wygląda tak:



Pozdrówki!!!

7 komentarzy :

  1. Wiadomo Asiu, że jesteś perfekcjonistką, ale dzięki temu Twoje prace są takie piękne i tak przyjemnie się je ogląda!!

    OdpowiedzUsuń
  2. masz racje Aniu, sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu... 5 RAZY????
    Gdyby na mnie padło to chyba bym dopuściła. Ale praca jak zawsze u Ciebie perfekcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca - zresztą jak zawsze. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są Twoje prace,karteczka perfekcyjna i przepiekna

    OdpowiedzUsuń
  6. Brakuje mi słów... dawno nie spotkałam się z tak pieknie i perfekcyjnie wykonanymi pracami. Kartka przyciąga wzrok i na pewno spełni oczekiwania obdarowanej osoby

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwycająca
    perfekcyjna
    o.o

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to najmilsza rzecz na blogu. Bardzo dziękuję :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails