niedziela, 2 października 2011

Nowe wyzwanie Zrób to!

Wczoraj na naszym blogu Zrób to! opublikowaliśmy nowe wyzwanie - kwiatki przestrzenne. Serdecznie zapraszamy do zabawy :). Moja praca jako DT powstała w ostatniej chwili, zdjęcia robiłam wieczorem, przy sztucznym świetle, więc wczoraj była tylko zajawka, a dzisiaj udało mi się zrobić zdjęcia przy świetle dziennym i gotowa praca wygląda tak:



Wzór Yoko Okamoto z książki "Parchment Fairies 2007"

Zajrzyjcie do Joli - przygotowała piękne prace :)

Buziaki dla wszystkich zaglądających i wielkie dzięki za wszystkie komentarze :)

15 komentarzy :

  1. Juz dawno nie podziwiałam coś równie pięknego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaciepierdziu! Ło matko! Ja cie sunę!O w morde... i co tam jeszcze chcesz, bo mi szczena opadła nomalnie :o Coś pięknego (żeby nie napisać "ładne rzeczy" albo "ładne kfiotki"!) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje !!!! jak zwykle poprzeczka poszła w górę

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, a ja widząc na picasa w twoim albumie myślałam, że to Twój projekt!!!
    ale to nie zmienia mojego zachwytu nad tą pracą... i wykonaniem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje :)
    Beatko, ale na picasa też jest podpisane, skąd projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że tak, tylko, że ja nie doczytałam tak się zapatrzyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. zjawiskowa praca!! PADŁAM Z WRAŻENIA Asiu to praca do ramki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, dziękuję :) Do ramki, tylko muszę dobrać ładną - najlepiej okrągłą lub kwadratową :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna praca!! powiedz prosze gdzie mozna kupic taka ksiazke??
    Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolinko - niestety tylko za granicą, np. w Wielkiej Brytanii, albo może na EBAYu.

    OdpowiedzUsuń
  11. ty to umiesz wciąż zaskakiwać i to jest fajne ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Asienko, przepiękne! Ile w tym pracy. Juz mamie powiedziałam, ze jej prace są fajne ale Twoje to przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. O ja cię kręcę! CUDNE!
    Jestem urzeczona Twoimi pracami! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O rety! Obejrzałam chyba wszystko! Zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to najmilsza rzecz na blogu. Bardzo dziękuję :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails